Thinking of you..


Nu är det bestämt - Takida nästa vecka igen! :D


Irriterande på jobbet idag, alla bara tackar nej, uh men sådana dagar har väl alla försäljare! I guess..
Har skrivit med några kompisar från aus också längtar tillbaka sjukt mycket men å andra sidan har jag det väldigt bra här hemma just nu OCH Elin is back home! Sjukt fin din tattoering blev! Blir så himla sugen ju! Aja jag vågar nog inte ändå..
Jo det var ju det jag skulle komma till att när jag prata med några jag bodde med där nere down under har dom bestämmt sig för att ha en återförenings fest:) That's gonna be WICKED! Yeah!

Nej nu kom nog min kärlek o vi ska ha ett litet battle i guitar hero 3 för det har brorsan köpt idag, nog det ända förutom cross jag spöar honom i! hahah



Vad fan skulle du av alla göra det för!? Det är inte ens din stil..
Vi tänker alla på dig o hoppas på det bästa.

T - Var ska du sova i natt?
R - i 740in..
T - varför det?
R - För där e ladd!
hahaha fan du är ju bäst!





/Love Tinna


Kommentarer
Postat av: jooana

var ska takida spela nästa vecka? ;P

2008-08-06 @ 07:13:00
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: jooana

det var som fan,

typiskt att man jobbar :-(

2008-08-06 @ 12:22:38
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0