Another day at work..


Idag har det varit lite segt med jobbet faktiskt, inte många som svarat eller vart intresserade..
Men men det kan väl inte gå bra alltid. Har åtminstone bokat in ett möte, kanske två!
Får hålla tummarna! Har jobbat länge idag också sen kl 10 tills nu lite över åtta med paus för lunch och middag bara..
Ganska nöjd med det ändå. I morron ska jag på mitt första möte också! Ska bli sjukt spännande :) Undrar hur det kommer gå :P
Längtar nästan lite till i morron, inte bara för mötet utan också för man får sån kick när någon verkar intresserad haha
Jag vet det låter sjukt men bara för man vet ju att det kan betyda mer lön till Tinna :D haha
På fredag ska jag få min första lön också.. Good payday! Blir ju inte så mycket eftersom man inte hunnit sälja något ännu men tror det blir bättre med augusti lönen!

Idag har jag också bokat min o Jennys TAKIDA biljett! Ska bli såå sjukt kul :D Fan vad jag längtar till nästa Torsdag.. ♥
Det kommer ju förstås att bli party då med :P haha typiskt mig eller att ta alla tillfällen att festa!

Nej nu ska jag upp o lägga mig på soffan o kolla på 2½ man.. Hehe det är bara för bra :P



En gång sån, alltid sån eller hur säger man..?
Försökte faktiskt ge dig en chans men men tråkigt! :S



Natti natti people!  /Love Tinna

Kommentarer
Postat av: jooana

men takida är ett väldigt bra tillfälle att ordna upp lite fest ;-) haha, fan va skoj va ska ha !!

2008-07-22 @ 11:29:44
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa! fan va kul vi ska ha!:D

Pussss

2008-07-22 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0