G'Day mate!


Falsterbo nästa! :)
Ikväll ska jag o Martin ner till falsterbo till Emy, Lina Fidde o dom andra o partaya.. Kul Kul!

Måste säga att det går riktigt bra på mitt nya jobb nu, har bokat in tre möten bara idag. Har ringt kanske tio varav 7 var på semester o tre svarade vilket betyder att alla som svarat när jag ringt har varit intresserade:) Nybörjar tur kanske men är ändå sjukt nöjd, jobbar ju på provision!
Nej nu ska jag ringa några till innan M kommer. Vi ska sova i min lilla bil inatt:P
Blixten med sånt j*vla ax!!! hahahha eller vad säger Slelin?


Ha det underbart!

Love Tinna


Kommentarer
Postat av: Slelin

ja jävlar vilket ax ;) hahahaha

- känner du axet? hahaha

2008-07-18 @ 20:43:37
URL: http://slelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0