Längesedan

Då var det ett tag sen man skrev igen.. Blir ju aldrig färdig till det.. hehe
Hänt en del saker:
- Krängt betor i klågerup (Min o elins utflykt)
- Björka loge:)
- Hörbymarknad + jobba dagen efter :S
- Strids 20 års fest
 Osv osv!
 Förra veckan var jag också på möte i Jönköping med mitt nya jobb:)
Jag ska börja jobba i morron, ska blir såå himla skönt att komma igång nu!
Ska börja träna lite mer nu också så jag kan få lite mer muskler igen :P

Tänk att jag inte skrivit på så länge men ändå har jag inte mer att skriva, kan nog bero på att jag är så glömsk att jag bara precis minns att jag gjort något men kan inte berätta om det haha.
Ska köpa mig en laptop till jobbet nu o då kan det väl bli att man sitter lite mer vid datan och kan kanske skriva lite mer roliga saker också!
Måste bara säga att Strids fest var jätte trevlig o det var en del gamla kompisar som dök upp som var trevligt att träffa, tyvärr blev det lite många snapsar vid maten så min o Martins kväll slutade kl halv ett med att vi fick åka hem och sov sedan till nästan 3 idag haha. På fredag är det min tur att fylla 20 så då blir det väl lite kalas då med fast ska nog ha fest med slelin senare :)



                                                                                                                                                                                          Love Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0