Top speed


Igår var en sjuukt kul dag på jobbet, eller på och på jag sitter i mormor o morfars lägenhet men ändå. Jag var speedad till tusen asså! Satt o drack redbull o var på topp :P Till och med mamma o pappa fick komma o hjälpa mig lite..
-Känns som en frågesport svarar man rätt vinner man och säger man fel förlorar man! Men jag kan ju säga att jag har det på tungan nu.
Ah fattar inte hur bra detta SKA bli..
Var på möte igår också! Kändes bra faktiskt, tror det kommer bli framtida kunder till mig!
Känns som jag börjar komma igång nu när allt börjar rulla på :)

Längtar till ikväll också, ska bli så kul att få vara med och hjälpa till. Att få vara delaktig i det!
Men just nu känner jag mig väldigt seg, när jag vaknade idag var jag jätte pigg men det har gått över nu.. :S
Får nog gå o köpa mig en redbull idag med, dom gör susen ;)
"I belive the junk food tastes so good cause it's bad for you"
Sen ska jag jobba hårt! haha


Ska hämta ut TAKIDA biljetterna idag med. Woho!





     Bring the sun down on this world..
   /Love Tinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0