Jämshög


Jaha då var det måndag igen och ny arbetsvecka:)
Det har vart världens bästa helg typ..
Fredags vart min dag:) fick massa fina saker o kalas på kvällen vilket var väldigt trevligt!
Lördag vart jag en hel del bakis men fick hjälpa till att ta ner tälten från fredagen vilket var mindre kul i mitt tillstånd haha sedan bar det av mot Ekeboda för att hämta tält och en gångs grill till Fidde o Emy. Efter det var det Dammens gård för att hämta upp Emy innan vi starta vår 8 mil långa resa mot Jämshög och våra kära pojkvänner;) hehe Det var träningsläger där för hörby motocross klubb så Martin o Fidde vart med såklart! När vi kom upp grillade vi o hade jätte mysigt. Sedan var det övernattning i tält som vi slagit upp efter många svordommar från Mr Risbergs sida haha. men mycket mysigt när det väl var färdigt:)
Söndagen var KM o Emy hade kört hem på morgonen för att åka till falsterbo så jag var själv kvar o serva grabbsen..
På kvällen hem i bilen vart det väldigt mycket packning så bilens bakre del hängde nästan i marken hehe o jag fick sitta i Martins knä men det är väl aldrig fel det heller;)
Hem o kolla en film o sova fick det bli! Eller ja en dusch också såklart.
O nu idag har mina kusiner från gbg kommit ner för det är cross läger i veckan!

Måste bara säga att jag saknar min Elin sjukt mycket nu, inte träffats på evigheter!!! Typ sen i fredags men ändå..
Och att jag älskar Martin o vi har haft en underbar helg tillsammans!




Love Tinna

Kommentarer
Postat av: Slelin

Aww jag saknar dig med hjärtat! Måste sews i veckan.. :D:D:D:D Älskar dig

2008-07-14 @ 21:35:27
URL: http://slelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0